HTML

Gyors receptek

Nincs időd, de szeretnél finom és tartalmas ételeket készíteni? Legjobb gyors receptek képekkel

Friss topikok

Címkék

egészséges (1) finom (2) gomba (1) gyors (1) kifli (1) mák (1) mákosguba (1) olcsó (1) paprika (1) töltött (1) torta (1) Címkefelhő

Archívum

eXTReMe Tracker

Töltött paprika

2012.10.10. 19:48 CookWithCsilla

paprika1.jpg

Hozzávalók:

  • 50 dkg darált hús (sertés vagy pulyka)
  • 10 dkg rizs
  • 6 tv paprika
  • 2 tojás
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 3 evőkanál cukor
  • őrölt paprika
  • só 
  • bors
  • húsleves kocka
  • 4 evőkanál olaj
  • 3 evőkanál liszt
  • 1 doboz paradicsompüré
  • 1 l paradicsomlé

A rizst félkeményre főztem. A darált húshoz hozzákevertem az apróra vágott vöröshagymát, fokhagymát, a kihűlt rizst, tojást. Őrölt paprikával, sóval, borssal ízesítettem.

A megtisztított paprikába nyomkodtam a húsos tölteléket. A kimaradt húsból gombócokat formáztam.

Az olajat felforrósítottam és a liszttel rántást készítettem. Amikor a rántás elkezdett színesedni hozzáadtam a paradicsompürét, húsleves kockát. Vízzel, paradicsomlével felöntöttem, cukorral ízesítettem. 

A megtöltött paprikákat, gombócokat az elkészült lébe fektettem és fél óra alatt készre főztem.

paprika2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: gyors paprika töltött finom

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorsreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr114831347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása